Dirobek Bosku Part 2

Diposting oleh Unknown on Kamis, 02 Agustus 2012

Dirobek Bosku Part 2
Dirobek Bosku Part 2

Si Shasha ni seperti biasa dah tarik muka masam.. Dia memang tak suka mat-mat kental (istilah dia, haha) kaco macam nak berkenalan nih.. Cuma Jeha ajer yang layankan. Jeha cakap nak pegi ikut ke mana.. Tak malu ker.. Giler ke hahaha.. Lelama bebudak tu blah.. Peh tu kengkawan mamat tu gelakkan mamat yang kaco kitorang tuh..

Then kat Kenny Rogerspun sama kena kaco lagi iskk.. Biasa la lelaki ni pantang tengok pompuan cantik mula laa nak menggatal.. Masa aku dengan Shasha nak bayar, cashier tu siap kasi no resit ada tulis no phone lagi ko.. Dia kata nahh ni manager dia kasikk.. Aku ngan Shasha syakk manager dia yang kepala botak tu la rasanye.. Shasha naik geram gak.. Tapi aku dengan baik hati amik.. Pasal tak nak orang kecik hati.. Nanti orang sakit hati susah plak.. Walaupun diorang tu niat nak kenal-kenal ajer but jgn la tunjuk kita tak suka kan.. So just amik nanti kalau tak suka just buang ajer resit bernombor tipon tuh.. Sementara Jeha dengan Ainun pulak time tuh kat kedai mamak sibuk beli capati..

Then lepas beli makanan semua.. Kitorang balik hotel. Fasal banyak dah tutup kedai-kedai.. Time tu dah dekat pukul 12.30 pagi dah rasanya hehe jalan punya jalan tak terasa.. Sampai hotel lepas makan ajer.. Sembang-sembang terus tidor.. Masa tidor iskk bising nye bilik atas tuh.. Macam orang tarik-tarik katill.. Nak tido pun tak senang.. Dalam hati aku betul ke orang tarik katil ni atau ada something kat bilik atas tu iskk.. Seramm.. Lepas tu aku pun tertidor tak sedar.. Sebab terlampau kepenatan.

Pagi tu Shasha paling awal bangun.. Dalam pukul 8 lebih.. So selepas semuanya mandi dan bersiap.. Kitorangpun keluar pergi makan kat sini.. Buffet breakfast. Mahal siott RM18.. Iskk kat Genting ni makanan memang mahal-mahal laa.. Kalau duk sini bankrup aku.. Kalau nak maklumat lanjut tentang tempat tu click sini nama dia tropical cafe.. Memang ok la tempat dia.. Makanan pun sedap.. Then buffet leh makan. Sebanyak sampai perut meletup.. Hehe tapi sekali sekala ok la.. Hari-hari sakit aar..

Lepas makan kitorang terus pergi ke outdoor theme park. Beli tiket dengan harga RM30 atau lebih ntah.. Tak ingat dah aku.. Before tu lupa nak cerita.

Shasha sengih kerang. Andartida (anak dara tiada dara) ini tingginya dalam 155 cm, kulit sawo matanglah, muka bulat mata bulat dan galak, bibir sedikit tebal dan senyumannya sweet, pakai kacamata.. Buah dada tegang bulat, pinggang ada, perut buncit sikit dan punggung lebar pejal.

Shasha, Mimi, Jenah dan Ainun adalah rakan mahasiswi yang rapat. Mereka telah meninggalkan menara gading lebih dari 4 tahun. Masing-masing mempunyai kerjaya masing-masing. Namun persahabatan dan keakraban mereka kekal seperti dulu dan mereka akan berkumpul minima setahun sekali untuk bersama dan mengeratkan tali silaturahim yang ada dan enjoy bersama-sama.

Ketiga-tiga member bungkam akibat keletihan. Dengkur mereka kedengaran kuat sedang Shasha merasa dingin sambil terkebil-kebil memandang keluar jendela. Dia memakai baju sejuk sambil membalut tubuhnya dengan selimut danmelihat kabus tebal sudah memenuhi puncak bukit di mana mereka berada. Jam di pergelangan tangannya menunjukkan pukul 1.00 lebih pagi.. Matanya kunang-kunang akibat terbangun dari tidur yang pendek.. Hatinya berdebar-debar.. Dia teringat Mimi memberitahu yang N ada di hotel yang sama mereka menginap. Malah Mimi memberitahu nombor bilik N 9218.. Satu floor dengan bilik mereka.

Shasha memandang kawan-kawannya yang sedang meringkuk di dalam selimut masing-masing. Tidur kalau dilanggar puting beliung tidak sedar. Shasha terasa cipapnya basah sedikit bila mengetahui N berada di floor yang sama. Dia mahu mendapatkan N, mahu berada dalam pelukan dan dakapan N. Malah dalam keadaan sejuk-sejuk ni, dia mahu tubuhnya dipanaskan. Shasha bangun, ke toilet membetulkan dirinya, mengemaskan rambut dan mukanya. Setelah selesai dia keluar dari bilik setelah memastikan rakan-rakannya tidak sedar akan kehilangannya sekejap. Pantas Shasha mencari bilik N.

Surprise.. Surprise bila Shasha muncul tercegat depan pintu N. Pantas N menarik tangan Shasha masuk dan mengunci pintu biliknya.. Pantas N memeluk Shasha.

"Miss you manja, miss you sayang", kata N sambil memeluk Shasha yang bertubuh itu. Shasha membalas kapukan N itu.
"I miss u love. Rindu sesangat kat you", desis Shasha sambil meraba-raba dada N yang bidang itu.

Bibir mereka bertaup, proses kulom mengulom dan tukar bertukar air liur berlaku. Mata Shasha mula kuyu, nafasnya mula sangkut, dadanya berdebar kencang dan tangannya mula merayau di bawah kelangkang N.

Satu waktu dulu zakar itu menakutkannya.. Namun bila zakar itu berjaya mengelidah lubang vaginanya, berjaya menyelinap ke dalam wanitanya mendatang dan memberikan kebahagiaan dan keseronokan kepadanya, Shasha mula menyayanginya walaupun tidak percaya yang zakar itu berjaya membolosi kewanitaannya. Dan bila kesedapan itu dinikmatinya, Shasha merinduinya dan idak mahu lelaki lain mencampurinya.

Dia menanti ketika dan wsaktunya untuk menikmati semula kontol N yang besar/thick dan panjang itu. Zakar yang dipegangnya inilah yang telah meragut dengan manis daranya sewaktu di kolej oleh N yang ketika itu menjadi pengarah pelapes.. Dan pagi ni ktika rakan-rakannya di buai mimpi akibat keltihan lalu terus tidur berdengkur, Shasha mencari kekasihnya N yang kini berusia dalam 40an namun lelaki ini masih segak dan kelihatan seperti dulu ketika perawannya diambil oleh N.

Bila N mula menelanjangkan Shasha dan membaringkan ke katil, Shasha masih memegang zakar N yang tegang dan keras itu. Shasha membelai dan mngurut zakar N. Menjilat zakar N dari pangkal membawa ke kepala kote N lalu menumpukan lidahnya ke lubang zakar di kepala koe N. Shasha memainkan hujung lidah di lubang kecil itu. Terangkat-angkat punggung N bila Shasha brbuat brgitu sambil mngucup dan mengulum kepala kot N yang mengembang merah macam kepala ular senduk.

Shasha melakukannya dengan rakus sebab dia kemaruk. Kemaruk tidak mendapat batang zakar N selama 4 tahun. Pagi ini dia merasa semula. Merasa kekerasan dan kekuatan zakar itu. Menikmati kembangan kepala kote N dalam mulutnya dan Shasha tahu sukar dia nak menghabiskan seluruh batang itu ke dalam mulutnya. Namun Shasha mengucup, mengulum, menarik masuk dan keluar zakar itu didalam mulutnya. N menggeliat dan mendesah..

"Arghh.. Sayang kau masih hebat.. Sedap hisapanmu itu", puji N sambikl menjilat dan menyedut lubang pussy Shasha dalam posisi 69.
"Hmm abang apa kurang.. Sha mimpikan waktu nii.. Abang fuck Sha.. Tiada siapa yang fuck Sha kecuali abang.. I want this thick fat cock in me bangg.. In my cunt again like those days.. I rindukan masa waktu di kolej dulu.. Berikan kenangan lalu itu kepada ku", rayu Shasha yang menampakkan mata putihnya sambil dia menjilat zakar N yang mencanak keras menujah langit.
"Yes I will sayang.. Urghh.. Yess.. I miss juga", kata N sambil menjilat lurah vagina Shasha dan meramas payudara Shasha.

Lendir dari lubang faraj Shasha disedut dan ditelan oleh N yang melicinkan cipap Shasha. Shasha mengelinjangkan punggungnya mengikut rentak dan irama jilatan N. Bahagia dan nikmat.

"Urghh..", Shasha mengelinjang bila dia mengemudikan zakar N memasuki lubang pussynya. Dia merasakan kepadatan.. "Aduhh.. Aduii.. Besarnya bangg..", kata Shasha sambil memegang batang zakar N dan mengemudi masuk dengan dia menekan perlahan dari atas.

Dia memangku dan menupang kakinya sambil mengoyangkan lubang pussynya untuk menerima zakar N yang tebal besar dan panjang itu. Kalau dulu batang itu boleh masuk kenapa tidak sekarang.

"Urghh besar keras dan sedap N.. Urghh..", desah dan rengus Shasha menerima batang zakar N dalam kewanitaannya.

N menujah batangnya keluar masuk perlahan dan cepat. Shasha menghenjut ke bawah da ke atas, menarik keluar masuk dan mendatangkan geli yang amat sangat sambil dia mengemutkan dinding zakarnya ke batang zakar N. Lendir mula keluar dan Shasha mula mengertap bibirnya.

"Bang sedapp.. Bang sedapp.. Abang yang ajar sedap ni duluu.. Abang yang dapat dara Sha duluu.. Urghh.. Arghh.. Abang.. Shaa nak cumm nii", kata Shasha sambil menguatkan hayunannya di atas.

N menyediakan kontolnya sambil mencium dan meramas buah dada Shasha yang keras tegang itu. Mereka berkucupan. Kini Shasha berada di bawah dan N di atas. Kini Shasha dapat merasakan keseluruhan batang zakar N sampai ke dinding g spotnya. Sedapp. N mula menghenjut perlahan dan kuat. Shasha menerima kepala dan seluruh batang N ke dalam lubang pussynya. Shasha mengemut dan mengemut batang zakar N. N meneruskan pompaannya.

"Urghh.. Arghh.. Abangg.. Abangg.."
"Shasha.. Shashaa.."

Mereka berdua bertukar panggilan manja, bertukar erangan dan desahan. Nafas mereka semput dan segar. Tindakan mereka bertenaga.

"Abangg Sha nak kuarr.. Uwaa.. Mak oii.. Sedapnya batang abangg.. Sedapp.. Aduhh.. Makk oii.. Shasha kuarr", jerit Shasha sambil mengigit dada N dan mencakar-cakar belakang tubuh N.

Shasha melawan henjutan N. Menerima kontol N yang tegang dan keras itu memacu laju dan mengenai dinding gspotnya.

"Sedapp.. Nikmatt..", Shasha meracau-racau macam orang kerasukan namun keseronokan itu amat diidamkannya.

Dia berasa puas.. N meneruskan uliannya. Shasha masih merasakan denyutan dan kekerasan batang zakar N dalam lubang farajnya. Cipapnya mula mengembang dengqan airnya yang melimpah ruah. Namun dia masih mampu mengemutkan zakar N yang kini tidak mahu kalah. Mereka meneruskan aksi mereka berdua sehingga kedua-duanya puas. N memuji dan merindui Shasha. Tubuh Shasha yang kini makin mengancam dan cipap Shasha yang tmbam sedap dikongkek.

Akhirnya untuk kali ketiga Shasha menerima batang N dari belakang. Mereka bersetubuh dalam kedudukan doggie. Shasha gemar dan suka sebab kali ini henjutan dan hentakan N dari belakang amat laju dan keras. Kuat dan cepat. Shasha menjerit-jerit sambil menggoyangkan pinggulnya. Dalam pada itu N menjolok jari telunjuknya ke dalam lubang anal Shasha. Sambil dia memompa jarinya menjolok ke dalam anal Shasha dan Shasha menikmati nikmat yang maksimal sambil menjerit-jerit dia menadah cipapnya tepat menerima kehadiran batang zakar N dengan megahnya.

Dalam sejuk Genting, pagi itu Shasha dan N berpeluh juga. Masing-masing menikmati tubuh masing-masing dan melepaskan rindu dendam yang sekian lama terpendam.. Shasha brat mahu meningalkan N namun kawan-kawannya tidak boleh tahu yang dia bersetubuh dengan N. Dia perlu meninggalkan N untuk mendapatkan rakan-rakannya yang masih lagi dibuai mimpi. Selepas subuh Shasha meninggalkan bilik N selepas merasakan cipapnya sengal dan pedih.

Sampai di bilik member masih lagi berdengkur. Shasha rehat sambil masak air panas. Badanku terasa lesu dan pegal-pegal. Sedap bersetubuh dengan N. Dia masih Hebat. Shasha masih bahagia dan suka kepada N. Kepuasan seks dengan N total. Dia merasakan sengal, pedih melecet juga akibat tusukan batang zakar N ke lubang cipapnya. Bila air masak aku membuat air kopi 3+1.

Pagi itu jam 9.00 Kitorang before keluar tanya hotel.. Pukul berapa last untuk check out.. Then hotel cakap pukul 1. Maksudnye nanti kena keluar pukul satu then tinggalkan beg kat tempat simpanan beg kat lobi hotel. Lepas tu baru sambung main sampai puas.. Dalam theme park macam-macam la kitaorg main.. Naik flying dragon, naik kapal kayuh-kayuh tuh.. Naik go cart. Lepas tu benda yang pusing-pusing apa nama ntah.. Then Jenah dengan Ainun lak naik solero.. Hehe Mimi seram nak naik.. Nanti tercabut jantung.. Aku dah pernah naik.. Aku pun sudah tobat tak nak naik..

Lepas jalan-jalan area theme park.. Then kitorang nak beli souvenir.. Lepas tu dalam pukul 4 lebih kot tak silap aku, baru kitorang bertolak untuk balik ke KL.. Tak sangka di Genting aku dan Mimi bertemu N semula. Lelaki veteran yang segak dan kuat. Bekas pengarah pelapes d kolej kami dulu dan dia masih di kolej itu juga dengan berjawatan lain pula..

Tamat

{ 0 komentar... read them below or add one }

Posting Komentar